BlueJeans by Verizon ontvangt MetriStar Top Provider Award voor vergaderapplicaties
BlueJeans by Verizon, dat veilige videosamenwerking en grote interactieve evenementen biedt voor hybride werken, is door het innovatieve onderzoeksbureau Metrigy gepositioneerd als een Top Provider op het gebied van vergaderapplicaties. De MetriStar Top Provider Award geeft blijk van BlueJeans' streven om altijd en overal een naadloze en meeslepende vergaderervaring te leveren die de betrokkenheid vergroot en de bedrijfsresultaten verbetert.
"Metrigy's Workplace Collaboration 2022 MetriStar Awards worden toegekend op basis van hoe klanten hun providers beoordelen, en op basis van kwantitatieve meetgegevens die het gebruik van een bepaalde app koppelen aan meetbaar zakelijk succes", zegt Irwin Lazar, President en Principal Analyst bij Metrigy. "Naast de hoge beoordelingen zagen BlueJeans-klanten na het gebruik van de app hun omzet met 48% stijgen, kosten met 51% dalen, het personeelsverloop met 25% afnemen en de productiviteit van hun werknemers met 41% toenemen."
De MetriStar Top Provider Awards zijn een erkenning voor technologieleveranciers wiens klanten veel zakelijk succes hebben behaald en bovengemiddelde beoordelingen van klanten hebben gekregen. Bedrijven gebruiken BlueJeans om virtuele vergaderingen te organiseren met geavanceerde spraak- en videokwaliteit. Daarnaast biedt de tool diverse productiviteitsfuncties om vergaderingen beter te laten verlopen. Het rapport noemt tevens de aspecten waar BlueJeans het best op presteert. Dit zijn onder andere de spraak- en videokwaliteit, de technische kenmerken van het platform, de reactietijd bij problemen of vragen, de betrouwbaarheid van het platform en het gebruiksgemak.
Volgens het rapport "behoren tot de klanten van BlueJeans enkele van de grootste bedrijven ter wereld. Als pionier op het gebied van videovergaderingen heeft BlueJeans consequent innovatieve functies geïntroduceerd, zoals ruisonderdrukking, ruimtelijk geluid en tools waarmee deelnemers eenvoudig aantekeningen kunnen maken en belangrijke vergaderpunten kunnen uitlichten. Mede dankzij de netwerk- en servicemogelijkheden van moederbedrijf Verizon levert BlueJeans een app-ervaring voor vergaderingen die door klanten zeer positief wordt beoordeeld en waarmee klanten meetbare zakelijke successen boeken."
"Bij BlueJeans zit innovatie in ons DNA", zegt Chris Lewter, VP & General Manager, BlueJeans by Verizon. "Maar het gaat niet langer alleen om technologie. Het gaat om de mensen en het gaat om de ervaringen. Nu kijken we verder dan 'alleen vergaderen' en kijken we hoe we een veilige, betrouwbare en schaalbare reeks video-oplossingen kunnen aanbieden die zijn ontworpen om samenwerking te bevorderen, betrokkenheid van het publiek te vergroten en bedrijfscontinuïteit te garanderen in het tijdperk van hybride werken. Deze onderscheiding laat zien dat we op de goede weg zijn."
Het rapport is gebaseerd op data verzameld bij 935 IT- en customer experience-leiders in Noord-Amerika, West-Europa, Zuidoost-Azië en Australië. Metrigy analyseerde zowel kwantitatieve als open en kwalitatieve antwoorden van IT-leiders over wat zij het leukst en het minst leuk vinden aan hun leveranciers om de MetriStar awards samen te stellen.
Metrigy definieert de categorie "Vergaderapplicaties" als vergaderapplicaties die video- en audiovergaderingen faciliteren, maar die ook het delen van scherm en inhoud mogelijk maken. Aanvullende functies zijn onder andere: geïntegreerde chat, opname en transcriptie van vergaderingen, mogelijkheden voor het hosten van webinars en virtuele evenementen, whiteboarden en connectiviteit met videoconferencing-systemen.
Meer informatie is te vinden in het volledige rapport. Meer informatie over hoe BlueJeans werknemers helpt om hun werk zo goed mogelijk te doen en nieuwe productiviteitsniveaus te bereiken, is te vinden op www.bluejeans.com.