Atos en RingCentral lanceren Unify Office

Atos logo 700

Atos en RingCentral, Inc., een toonaangevende internationale aanbieder van communicatieoplossingen via de cloud, collaboratieve samenwerkingsvormen en Contact Centers-oplossingen, introduceren de eerste release van Unify Office (UO) door RingCentral. Deze dienst zal verkrijgbaar zijn in Nederland, Frankrijk, Oostenrijk, België, Ierland, Italië en Spanje.

Met Unify Office van RingCentral kunnen organisaties van elke omvang op een eenvoudige wijze communiceren en samenwerken met gebruikmaking van hoogwaardige oplossingen op het gebied van voice, video, team messaging en faxen. Zij kunnen deze via één uniforme bedrijfsoplossing inzetten met behulp van elk denkbaar device.

Unify Office biedt klanten verschillende voordelen:

  • Een soepele migratie: klanten kunnen in hun eigen tempo van traditionele fysieke telefonie-oplossingen migreren naar Unify Office van RingCentral. Zij kunnen ook desgewenst gebruik blijven maken van hun bestaande Atos Unify OpenScape-telefoons met Unify Office.
  • Eenvoud: één leverancier, één aanbod, één oplossing. Klanten worden ondersteund met een sterk vereenvoudigd landschap dat in alle behoeftes op het gebied van communicatie en collaboratie voorziet, ongeacht op welke locatie teams werken.
  • Open platform en integratie: Unify Office kan eenvoudig worden geïntegreerd met bestaande bedrijfstoepassingen zoals bijvoorbeeld de applicaties uit het aanbod van Salesforce, Microsoft en Google via 200+ pre-built integraties. Daarnaast kan Atos ondersteuning bieden bij de integratie van specifieke workflows van klanten.

“Unify Office is het fundament van een hoogwaardig platform dat communicatie in de cloud en de flexibele toepassing van technologische oplossingen mogelijk maakt. Hiermee geeft het een antwoord op de veranderende behoeftes van medewerkers die een steeds grotere mobiliteit krijgen en op tal van locaties werken”, aldus Elka Popova, Vice President Research van Frost & Sullivan. “Met haar geïntegreerde Unify-communicatie- en collaboratieoplossingen onderscheidt Atos zich van andere aanbieders. Zo combineert zij de expertise van een onafhankelijke systeemintegrator met de technologische kennis van een ontwikkelaar van communicatieoplossingen. Op basis van haar diepgaande kennis van diverse marktsegmenten is Atos in staat op maat gesneden oplossingen en diensten te bieden om bedrijven in allerlei sectoren te ondersteunen bij de specifieke uitdagingen en doelstellingen die zij willen realiseren.”

 

Unify Office van RingCentral is rechtstreeks beschikbaar via Atos en wordt ook aangeboden via partners van regionale distributeurs, waaronder Itancia en BusinessCom. Ga voor meer informatie naar: www.unifyoffice.com

Lees ook
Orange en Schneider Electric testen industrieel 5G in Franse fabriek

Orange en Schneider Electric testen industrieel 5G in Franse fabriek

Koploper op het gebied van digitale transformatie, energiebeheer en automatisering Schneider Electric en Orange; wereldwijd telecomprovider en leidend digitaal dienstverlener – maakten eerder vandaag de implementatie van het eerste indoor 5G netwerk in de Franse industriële sector bekend. Met dit eerste co-innovatieproject in de fabriek ‘Le Vaudreuil’...

Lexmark verbetert cloud-aanbod voor partners

Lexmark verbetert cloud-aanbod voor partners

Lexmark, wereldwijd leider in oplossingen voor beeldverwerking, introduceert nieuwe functies in zijn Cloud Services-aanbod voor partners. Het gaat onder meer om het monitoren van apparaten van derden, touchless print en een uitgebreide, gratis premium app-catalogus. Samen zorgen deze nieuwe functies ervoor dat partners hun klanten beter en efficiënter...

Greenchoice kiest voor creditmanagementoplossing van FIQAS

Greenchoice kiest voor creditmanagementoplossing van FIQAS

FIQAS Software gaat via een managed service op basis van de Abillity software het creditmanagement verzorgen voor duurzame energieleverancier Greenchoice. De oplossing van FIQAS is voor Greenchoice een belangrijke stap in het slimmer inrichten van de order-to-cash keten, waarmee het bedrijf de kwaliteit van de dienstverlening kan verbeteren, tegen lagere...