PayPal Checkout en betaaloplossingen voor bedrijven wereldwijd

PayPal biedt consumenten en bedrijven oplossingen om eenvoudig te shoppen op miljoenen websites, overal ter wereld. Als onderdeel van deze missie lanceren het bedrijf wereldwijd PayPal Checkout, ook in Nederland.

PayPal Checkout vermindert het aantal klikken in het aankoopproces. Het is bewezen dat dit de hoogste conversie genereert: een recent comScore-onderzoek wees namelijk uit dat PayPal Checkout leidde tot een conversie van 88,7 procent tijdens het afrekenen. Dit is 82 procent hoger dan een aankoop zonder PayPal.

PayPal

Met één eenvoudige integratie maakt PayPal Checkout met slimme betaalknoppen een gepersonaliseerde betaalervaring mogelijk en presenteert bij het afrekenen op een dynamische manier de meest relevante betaalmethoden. We rollen koppelingen met alternatieve betaalmethoden uit, zoals iDEAL voor klanten in Nederland, Bancontact voor klanten in België, MyBank voor klanten in Italië, Giropay voor klanten in Duitsland en EPS voor klanten in Oostenrijk. Bovendien hebben we al geruime tijd SEPA Direct Debit geactiveerd voor klanten in Duitsland. Zodra de uitrol is voltooid, kunnen bedrijven die over de grens verkopen in bovenstaande markten, lokale betaalmethoden presenteren op basis van waar de klant vandaan komt. We verwachten in de nabije toekomst meer lokale betaalmethoden uit te rollen.

PayPal Checkout heeft een aantal krachtige functies waaronder One Touch, waarmee consumenten bedrijven kunnen bezoeken zonder een gebruikersnaam, wachtwoord of betaalgegevens in te hoeven voeren nadat ze zich hebben aangemeld. Een andere functie van PayPal Checkout is One Touch Acquisition. Via dit systeem kunnen klanten accounts maken en betalingen doen zonder al hun gegevens in te voeren. Dit helpt registratie, conversie en herhaalaankopen te verhogen.

Zoals altijd bevat PayPal Checkout functies zoals Aankoopbescherming en Verkopersbescherming op de in aanmerking komende aankopen, de mogelijkheid om in verschillende situaties te verkopen, zoals op social media en over de grens, en stelt klanten in staat om een aankoop rechtstreeks op de website van een bedrijf te doen.

In het verleden hadden alleen de grootste e-commercebedrijven toegang tot dergelijke tools, maar als onderdeel van onze missie om de toegang tot krachtige betaalmethoden te democratiseren, bieden we dit aan bedrijven wereldwijd van elke omvang. We werken er voortdurend aan om tools te ontwikkelen waarmee bedrijven betere ervaringen kunnen bieden aan hun klanten, zodat ze effectiever kunnen concurreren, en een levendig en bloeiend retail ecosysteem kunnen bevorderen.