Skip to content

BCD Travel onderzoekt de impact van digitale technologieën op zakenreizen

BCD Travel publiceert binnenkort een serie papers om bedrijven voor te bereiden op nieuwe en opkomende technologieën die de reisindustrie ingrijpend zullen veranderen.

De Inform-serie bestaat uit een reeks begrijpelijke en relevante papers, bedoeld om zowel grote als kleine bedrijven te doen nadenken over hoe ze opkomende technologieën kunnen gebruiken om hun zakenreisprogramma’s te optimaliseren.

Elke paper in de Inform-serie focust op de gevolgen van blockchain, Internet of Things, virtuele realiteit, machine learning, chatbots en artificial intelligence op een van de zes kernonderdelen van zakenreismanagement: sourcing, beleid, communicatie, zorgplicht, betalingen en onkosten, en prestatiemanagement.

“Er is een kenniskloof in de reisindustrie omtrent digitale technologie”, zegt Miriam Moscovici, BCD Travel’s Senior Director, Research & Corporate Innovation. “Er zijn al veel papers gepubliceerd over opkomende technologieën, maar weinig daarvan zijn gelinkt aan travelmanagement. Onze papers zijn daarentegen vanuit het oogpunt van de travelmanager geschreven.”

“Onze bevindingen in de aankomende zes papers zijn het resultaat van uitgebreid en continu onderzoek, analyses van externe publicaties en interviews met onze eigen experts binnen BCD Travel en ons adviesbureau Advito”, voegt co-auteur Natalia Tretyakevich toe.

De Inform-serie wordt gepubliceerd door het BCD Travel Research & Intelligence team, dat ook de jaarlijkse Industry Forecast, white papers en andere artikelen produceert.

De teamleden staan bekend om hun analytische vaardigheden en diepgaande kennis van de zakenreisindustrie en worden dan ook regelmatig geciteerd in industrienieuws en uitgenodigd om te spreken op belangrijke evenementen.

No comments yet

Leave a Reply

You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.