Stripe start samen met partners onderzoek naar tools voor start-ups

274094_h_ergb_s_gl

Stripe gaat de komende weken onderzoeken welke tools en diensten Nederlandse start-ups gebruiken om hun onderneming zo snel mogelijk op te zetten en te laten groeien. Met dit onderzoek wil Stripe start-ups helpen groeien, door inzicht te bieden in de waarde van deze tools voor zowel bestaande techbedrijven als startende ondernemers.

Voor dit onderzoek werkt Stripe samen met The Next Web, Rockstart, TQ, Startupbootcamp en Prime Ventures.

Dankzij het brede aanbod aan tools en diensten voor onder andere cloudhosting, analytics, CRM en betalingsverwerking is het de afgelopen jaren steeds makkelijker en voordeliger geworden om een start-up te beginnen en op te schalen. Maar tegelijkertijd zien veel startende ondernemers vanwege het grote aanbod door de bomen het bos niet meer. De uitkomsten van het onderzoek moeten deze ondernemers een goed overzicht verschaffen van de beschikbare tools en diensten. De resultaten van zullen op 30 november worden gepresenteerd.

Geïnteresseerden kunnen deelnemen aan het onderzoek via https://stripe1.typeform.com/to/JVQaKs.

Onder de deelnemers verloot Stripe twee toegangskaarten voor The Next Web Conference 2018.

Meer over
Lees ook
Onderzoek SAP CFO’s staan bij duurzaamheid aan de zijlijn

Onderzoek SAP CFO’s staan bij duurzaamheid aan de zijlijn

Nederlandse leidinggevenden nemen concrete actie voor duurzaamheid, maar er zijn nog obstakels voor langetermijnsucces. Gebrek aan financiering is daarbij de grootste zorg. Dat is de belangrijkste conclusie voor Nederland uit de Environmental Sustainability Study 2023 (Wave 3). Dit onderzoek van SAP analyseerde de houding en het gedrag van bedrijv1

Verizon rapport: fleets de dupe van krapte op arbeidsmarkt en hoge kosten

Verizon rapport: fleets de dupe van krapte op arbeidsmarkt en hoge kosten

Verizon Business publiceert vandaag de onderzoeksresultaten van het jaarlijkse wereldwijde Fleet Technology Trends Report. Het onderzoek is afzonderlijk uitgevoerd door Bobit (VS) en ABI Research (EMEA en APAC) en heeft reacties van meer dan 2.500 fleet managers, executives en andere mobiele bedrijfsprofessionals in elf landen.

Investeringen in Employee Experience, Cloud en AI leiden tot betere Customer Experience, blijkt uit nieuw NTT-rapport

Investeringen in Employee Experience, Cloud en AI leiden tot betere Customer Experience, blijkt uit nieuw NTT-rapport

NTT Ltd., een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten, heeft vandaag het 2023 Global Customer Experience Report gelanceerd. Hieruit blijkt dat customer experience (CX) een topprioriteit blijft voor de C-suite. 95% van de organisaties hebben tegenwoordig een directielid dat verantwoordelijk is voor dit bedrijfsonderde1